מכולות גדולות לפינוי פסולת בניין

אנו מספקים מכולות גדולות לפינוי פסולת אשר אינן תופסות מקום רב עקב צורתן (עמוקות וצרות) ומפנים לאתר פינוי מורשה שלנו תוך שימת דגש רב על מתן שירות מושלם ללקוחתנו, ומחירים נמוכים במיוחד, לפרטים נוספים פנו אלינו למספר2042* ונשמח לעמוד לשרותכם  :-)        בנייה, שיפוץ או הריסה של מבנה משמעותה הרבה רעש, לכלוך ובלאגן. וכמובן, הרבה פסולת בניין שצריך לאסוף ולהטמין בצורה מסודרת. אם בעבר נהוג היה להשליך את הפסולת בשטחים פתוחים בלי שום בקרה, היום כבר ברור כי הטיפול בפסולת בניין חייב להיות מסודר ולפי כל החוקים והתקנים. אז כדי שלא תלכו לאיבוד, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

מדוע חשוב להטמין פסולת בניין?

בראש ובראשונה, מכיוון שהשלכת הפסולת בשטחים שאינם מיועדים לכך היא מפגע סביבתי חמור. הפסולת הורסת את השטח ופוגעת בצמחים ובבעלי החיים. כשיורד גשם, חומרים רעילים מחלחלים לתוך המאגרים של מי השתייה ומזהמים אותם. וכמובן שערימות של פסולת הן מפגע אסתטי שאף אחד לא רוצה לראות סביבו. לכן החוקים במדינת ישראל מחייבים איסוף, פינוי והטמנה בצורה מסודרת.

מה אומר החוק?

כאמור, על פי החוק חייבים לרכז את כל פסולת הבנייה ולהוביל אותה לאתר הטמנה מסודר. כאשר פרויקט הבנייה הוא פרויקט גדול, הפתרון הוא מכולות גדולות לפינוי פסולת בניין. פינוי הפסולת נעשה ישירות את המכולה, וכאשר היא מתמלאת היא מועברת לאתר להטמנת הפסולת. כדי לוודא שהפינוי אכן מבוצע כראוי, לא ניתן להתחיל בבנייה בלי להתקשר עם חברה העוסקת בפינוי הפסולת, ובסיום התהליך יש צורך להציג את האישורים על הפינוי וההטמנה. בדרך הקבלן הוא זה שדואג להתקשר עם חברה כזו, להזמין את המכולה ולטפל בכל התהליך. ובכל זאת, גם בעל הנכס שהזמין את העבודה אחראי, ולכן חשוב לוודא כי הכול נעשה כמו שצריך ובהתאם לחוק. כדאי לדעת כי קנסות בגין השלכת פסולת בניה עשויים להגיע לאלפי שקלים, גם לקבלן וגם לבעל הנכס.

מדוע כדאי לפנות לפרח מחזור והובלות?

החברה הוקמה כדי לענות על הצרכים המקיפים שקשורים בבנייה- הריסת מבנים קיימים, עבודות עפר, פינוי פסולת ומחזורה. כדי שנוכל לספק את כל השירותים הללו, אנו ערוכים תמיד עם כל מה שצריך - הן מבחינת ציוד והן מבחינת אנשי המקצוע המתאימים, וכמובן אישורים ורישיונות. אנו מפעילים אתר להטמנת פסולת הממוקם באשדוד, במסגרתו אנו מפרידים את פסולת הבניה ומפנים למחזור את מה שניתן למחזר. מה שלא - מועבר להטמנה בצורה מסודרת. כאשר אנו מציעים שירות של מכולות גדולות לפינוי פסולת בניין, אנו מציעים את השירות הכולל- הצבת המכולה, פינויה והטמנת הפסולת. מאחר ויש לנו את התשתית המלאה לכך ואנו עושים זאת על בסיס יומיומי, לא רק שיש לנו את הידע והניסיון, אנחנו גם יודעים לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר- במחירים מוזלים. השירות שלנו כולל גם ליווי מההתחלה ועד הסוף, כולל אספקת כל הטפסים והאישורים להם אתם זקוקים. אנחנו יודעים עד כמה מורכב ומסובך להרים פרויקט בניה, ולכן הקמנו את פרח מחזור והובלות- על מנת לתת לכם את המענה המקיף והמקצועי ביותר, תוך שמירה על הסביבה.


המאמר “מכולות גדולות לפינוי פסולת בניין פורסם לראשונה בבלוג של פרח מיחזור והובלות
perach-green july, 26,2018 via
http://www.perach-green.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%AA-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F/

תגובות