אתר פסולת מורשה

פינוי של פסולת בניין הוא כאב ראש. צריך לדאוג למכולה, לאסוף את כל הפסולת בצורה מרוכזת ומסודרת, וכמובן לוודא שהפסולת תפונה לאתר שמורשה לקלוט פסולת בניין. כדי לחסוך לכם לפחות חלק מהטרחה, אנו מספקים שירותים מקיפים של פינוי והטמנת פסולת בניין. אז כדי שלא תאבדו את הידיים והרגליים, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.
לנו בחברת פרח א.ב מיחוזר והובלות אתר פסולת מורשה משלנו עם שירות לקוחות מרמה הגובה ביותר, מחירים מצוינים וזמינות מלאה
חייגו אלינו למספר *2042 ונשמח לעמוד לשרותכם
  

מדוע חשוב להטמין פסולת רק במטמנה מורשית?

הטיפול בפסולת מצריך ידע וניסיון, כדי למנוע ככל האפשר את הפגיעה בסביבה. בכל שנה אנו מייצרים טונות רבות של פסולת, וכדי לטפל בה צריך להשקיע הרבה מאוד משאבים יקרים. אם נזרוק את הפסולת סתם איפה שמתחשק לנו, נזהם את הסביבה ואת אזור המחיה שלנו. לכן חייבים לרכז את הפסולת במקומות מסודרים. מעבר לכך, חשוב להבין כי פסולת הוא שם כללי של הרבה מאוד סוגים של חומרים, ודרך הטיפול בהם שונה. ישנם חומרים שאפשר להעביר בקלות למחזור או לשימוש חוזר, ישנם חומרים שניתן להפיק מהם אנרגיה, ולעומתם יש חומרים שאין ברירה אלא להטמין בקרקע כדי לצמצם למינימום את הפגיעה שהם גורמים. אך גם במהלך ההטמנה - צריך לעשות זאת בצורה מקצועית ולפי החוקים. הסיבה לכך היא שישנם חומרים מסוכנים שיכולים לחדור לקרקע ולמי התהום ולזהם אותם, ולכן ההטמנה צריכה להיעשות כך שהזיהום הזה יימנע. אתר פסולת מורשה הוא מקום אשר מתמחה בתהליכים הללו, ונמצא תחת הפיקוח של המשרד להגנת הסביבה וכמובן כפוף לחוקים ולתקנות הכי מחמירים.

כיצד ניתן לצמצם את הפגיעה בסביבה?

למרות כל הנזקים שהפסולת יוצרת, עדיין יש הרבה מאוד דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לצמצם את הפגיעה. כמובן שההמלצה הראשונה היא להפחית בצריכה ולהפחית בפסולת שאנחנו מייצרים, אבל לפעמים אין ברירה וחייבים להשליך דברים - בעיקר תוך כדי בנייה, שהוא תהליך מורכב המייצר המון פסולת. כאשר אתם מתחילים בפרויקט כזה, כדאי להשתמש בחומרי בנייה ירוקים, כלומר כאלו שנוצרו על ידי מחזור או על ידי שימוש בחומרי גלם מתחדשים. את כל פסולת הבנייה חובה לאסוף בצורה מרוכזת, לרוב על ידי שימוש במכולות מיוחדות. משם הפסולת חייבת לעבור אל אתר פסולת מורשה, שם היא תטופל בצורה מסודרת. זהו הדבר הנכון עבור הסביבה, וגם כדי להימנע מקנסות ועונשים. אנו ממליצים כמובן לפנות לאתר אשר מטפל בפסולת בצורה מקיפה ומתקדמת, כולל הפרדת הפסולת והמחזור שלה.

אילו שירותים אנחנו מציעים?

בפרח מחזור והובלה תוכלו לקבל מגוון רחב מאוד של פתרונות ושירותים הקשורים לתחום הבנייה והפסולת. החל מאיסוף ופינוי הפסולת, עבודות עפר, רכישת חומרי בניין ממוחזרים ואקולוגיים, השכרת ציוד צמ"ה, וכמובן קבלת כל הטפסים והאישורים להם אתם זקוקים. מאחר ויש ברשותנו אתר לטיפול בפסולת, אנו יכולים לתפור עבורכם את הפתרון הכי מתאים ומדויק- במחירים זולים ומשתלמים. פנו אלינו עוד היום, ותוכלו לקבל ייעוץ והתאמה של השירותים המקצועיים שלנו.

המאמר "אתאר פסולת מורשה"פורסם לראשונה בבלוג של פרח א.ב מיחזור והובלות
perach-green july 29.07.2018 via
http://www.perach-green.co.il/%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94

תגובות