כל הפרטים על הריסות מבנים

שירותי הריסת מבנים ניתנים על ידי קבלני הריסה בכל רחבי הארץ. קהל היעד העיקרי של השירות כולל בעלי מבנים ישנים, קבלני בניין, עיריות מקומיות ועוד. המטרה העיקרית של ההריסה היא לשמור על בטיחות העובדים והסביבה. כתוצאה מכך, כל הריסה דורשת ידע, ניסיון ואישורים מתאימים.
איך מבצעים הריסה של מבנים מהיסוד?
קבלני הריסה עוברים הכשרה שונה מאשר קבלנים רגילים. הם צריכים לדעת איך הורסים מבנה מהיסוד ולהחזיק בידע המתאים מבחינה הנדסית, אדריכלית ובטיחותית. זו הסיבה בגללה הריסות מבנים מתבצעות עם ציוד מכני מתקדם כגון:
  • מספרי גזירה
  • במות הרמה ומנופים
  • מתזים למניעת אבק
  • מתקני ערפול
בנוסף, יש לציין שירותי הריסת מבנים שניתנים עבור מקומות בהם הגישה צרה או בלתי אפשרית. במקרים כאלה יש לשלב בין השימוש בציוד מכני הנדסי מתקדם לבין הקצאת עובדים שמסוגלים להגיע לאתר הבנייה. כמו כן, חברות בתחום הבנייה מציעות לצד שירותי הריסה גם עבודות פירוק מורכבות.
מתי מבצעים הריסה?
יש הרבה מקרים בהם נדרשת הריסה מוחלטת של מבנים. אפשר לבצע הריסות מבנים לפני פירוק מפעלים או לצד פירוק קונסטרוקציות ישנות. ההריסה היא הדרך היחידה להכין את השטח לפרויקט חדש והיא מתבצעת גם תוך כדי פירוק ופינוי אסבסט.
בפרויקטים מורכבים של הריסות מבנים משתמשים בציוד שיכול להגיע עד עשרות מטרים ומשלבים עבודות ניסור בטון מורכבות. ניסור בטון יכול להתבצע למשל עם מקדח יהלום ולאחר פינוי הפסולת לאתרי הטמנה מורשים. המחזור של פסולת בניין מתבצע על ידי גריסה ולאחר עבודות תשתית, חפירות וחציבה או הכשרות קרקע.
בחירת קבלני הריסות
כדאי לבחור שירותי הריסות מבנים לפי אופי הפרויקט. אפשר לקבל המלצות על קבלני הריסה שעובדים בתחום ולהתייעץ איתם לגבי תהליך העבודה. באותה הזדמנות רצוי גם להשוות בין המחיר של שירותי הריסה.
בסופו של דבר, הבחירה של קבלני הריסה מסוימים מתבצעת לפי אזורי מתן שירות, זמינות ותחומי התמחות. רק כך ניתן לוודא בחירה בקבלני הריסה שמכירים מקרוב את תחום הבנייה ומסוגלים להתמודד עם הדרישות המחמירות של פינוי פסולת.
הפוסט כל הפרטים על הריסות מבנים פורסם לראשונה בבגולן
Bagolan JULY 16,2017 via

תגובות