טופס פסולת בניין

מהו טופס פינוי פסולת בניין ומה מטרתו? כאשר אנו מתכננים לבנות בית חדש או לחלופין, לשפץ מבנה קיים, התהליך מלווה תמיד בפסולת רבה. קיימות דרכים רבות ושונות להיפטר מפסולת זו אך בכל המקרים, יש לדאוג להגעתה של הפסולת למטמנה מורשית אשר מיועדת לטיפול בפסולת בניין. בכדי לקבל היתר בניה מהרשות המקומית, יש להציג הסכם חתום המעיד על התקשרות עם מטמנה מורשית. טופס פינוי פסולת בניין נכלל בבקשה להיתר בניה ומיועד למניעה של השלכת הפסולת באתרים שונים תוך יצירה של מפגע סביבתי חמור.

טופס פסולת בניין

מה כולל טופס הצהרת פסולת?

טופס זה מהווה תנאי יסודי לקבלת היתר בניה ונחתם על ידי מהנדס או אדריכל. הטופס כולל את החלקים הבאים:
  • פרטי היזם: בחלקו הראשון של הטופס יש למלא את פרטיו של יזם הפרויקט ובנוסף, את פרטי הבקשה להיתר הבניה אליו מצורף הטופס.
  • כמות פסולת הבניין הצפויה: כמות זו מחושבת על ידי מהנדס בדרך כלל ומבוססת על הערכה של נפח הפסולת על פי אופי הבניה - רגיל או טרומי, סוג המבנה העתיד להיבנות - בניין משרדים או בניין מגורים ועוד ומאפיינים נוספים. החישוב ייעשה על פי משקל או נפח הפסולת ובהתאם לכך את מספר המכולות שידרשו וכן את תדירות פינוי הפסולת מאתר הבנייה.

כיצד יש למלא את טופס הצהרת כמות פסולת?

במידה ואתם מעסיקים מהנדס או אדריכל כחלק מהפרויקט, עליו למלא את הטופס בעבורכם כך שתוכלו להגיש בקשה מסודרת להיתר בניה. בנוסף, ניתן לפנות לחברות המתמחות בפינוי פסולת בניין ולמלא את הטופס בעזרתן. תהליך קבלת האישור לבנייה ארוך בדרך כלל ועלול להתעכב אף יותר במידה בה הטפסים המתאימים אינם מוגשים כראוי ועל כן חשוב להקפיד על מילוי הטופס בצורה המתאימה.

טופס 4

לאחר תום הפרויקט ופינוי כל הפסולת אל אתר ההטמנה המתאים, יש להגיש לרשויות טופס 4 המאשר שהפרויקט הסתיים בכדי שניתן יהיה לחבר אותו לתשתיות כדוגמת מים וחשמל. בכדי להגיש את הטופס, יש להחתים אותו באתר ההטמנה בכדי לאשר כי כל הפסולת אשר דווחה בטופס הצהרת כמות פסולת אכן פונתה לאתר והוטמנה בו.

זקוקים לטופס הצהרת פסולת?

אנו בחברת פרח א.ב מחזור והובלה בע"מ מתמחים בפינוי פסולת בניין מאתרים בכל גודל. כמו כן, בבעלותנו אתר הטמנה מורשה אשר מוסמך לחתום על טופס פסולת בניין וכן על טופס 4. בנוסף, אתר ההטמנה עוסק במחזור פסולת בניה כך שחומרים בהם ניתן לעשות שימוש חוזר, כדוגמת מתכות למיניהן, מופרדים משאר הפסולת וממוחזרים כך שהנזק הסביבתי ממוזער ככל הניתן. אם אתם מתכננים פרויקט וזקוקים לפינוי פסולת על ידי חברה ותיקה ומקצועית, פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר. אנו ערוכים לסייע במילוי הטפסים ובהשגת האישורים הנדרשים ונשמח לסייע לכם בכל צורך.

המאמר " טופס פסולת בניין" פורסם לראשונה בבלוג של פרח א.ב מחזור והובלות
perach-green april.24.2018 via
http://www.perach-green.co.il/%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%A1-%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%AA-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F/

תגובות