שרוולים לפינוי פסולת

פסולת בניין והטיפול בה כאשר מבוצע שיפוץ ואיטום של דירה או בית וכן במקרים בהם יש צורך להרוס לחלוטין מבנה קיים על מנת לבנות אחר במקומו, פינוי הפסולת מאתר הבניה אל אתר מתאים מהווה מרכיב גדול ומשמעותי בתהליך. קיימות שיטות רבות ושונות לפינוי פסולת בניין, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות אך בכל המקרים, יש לבצע את התהליך באופן מסודר בכדי להימנע מנזקים ומסכנות מיותרות. אחת השיטות הנפוצות כיום לפינוי פסולת בניין, בייחוד כאשר מדובר בשיפוץ של דירה הממוקמת מספר קומות מעל 
הקרקע, הינה שימוש בשרוולים לפינוי פסולת.


מהם שרוולים לפינוי פסולת?

השרוולים עשויים שרשרת של דליים חסרי תחתית המחוברים ביניהם בשרשראות כך שנוצר צינור ארוך וגמיש המאפשר ניתוב של הפסולת אל המכולה באופן המתאים לכל סביבת עבודה כמעט. הדליים עשויים פלסטיק עבה ואיכותי המסוגל לעמוד בעומסים הגדולים הפועלים בשעת השלכת הפסולת דרך השרוול. מבנה זה מאפשר הובלה נוחה וקומפקטית ופריסה מהירה ויעילה של השרוול בעת ההגעה לאתר. כמו כן, ניתן ליצור שרוול בכל אורך, בהתאם לדרישות אתר העבודה.

להשכרת שרוולים לפינוי ופסולת, להצעת מחיר ולפרטים נוספים צרו קשר במספר *2042 ונשמח לעמוד לשירותכם

יתרונותיהם של שרוולים לפינוי פסולת?

  • מניעת נזק לסביבת אתר ההריסה: כאשר הפסולת של השיפוץ, האיטום מושלכת אל המכולה באמצעות שרוול, הסיכוי שחלקי פסולת שונים יתפזרו ברחבי האתר או מחוצה לו נמוכים בהרבה. שימוש בשרוול מעניק לכם שקט נפשי ומונע אפשרות לנזקים כתוצאה מהשלכת פסולת בניין.
  • מניעת אבק: השלכת הפסולת דרך שרוולים מונעת יצירה של ענני אבק גדולים וכך שומרת על סביבת העבודה ועל האזור כולו ומורידה את רמות האבק באופן משמעותי, בייחוד כאשר השיפוץ או ההריסה מבוצעים בלב שכונת מגורים. רמות גבוהות של אבק יוצרות מפגע משמעותי בסביבת אתר העבודה ועלולות לגרור קנסות מטעם הרשות המקומית ועל כן יש לדאוג לטיפול נכון בפסולת בכדי להימנע מכך.
  • שמירה על בטיחות: פסולת בניין עצמים כבדים המושלכים במקרים רבים מגובה רב. העובדים באתר הבנייה וכן העוברים והשבים נמצאים בסכנה כאשר חלקי פסולת מושלכים מגובה ועל כן, השכרת שרוולים לפינוי פסולת חשובה ומונעת אסונות מיותרים.
  • חיסכון בכוח אדם: בכל מקרה בו הדבר אפשרי, השימוש בשרוולים מייתר את הצורך בסחיבה אינסופית של שקי פסולת מאתר הבנייה או ההריסה אל מכולת הפסולת הממוקמת בסמוך לו. כאשר ניתן להשתמש בשרוול, יש למקם את המכולה קרוב ככל הניתן לקיר המבנה.
היכן ניתן להשיג שרוולים לפינוי פסולת? בין אם אתם מבצעים שיפוץ או איטום גגות וזקוקים להשכרת שרוולים לפינוי פסולת ובין אם אתם קבלנים הזקוקים לציוד כדוגמת שרוולים באופן קבוע, חברת פרח א.ב. מחזור והובלה בע"מ מציעה שירותי השכרת וכן מכירת שרוולים לפינוי פסולת. נוסף על כך, ניתן לשכור מכולות לפינוי פסולת ואף שירותי הובלה והטמנה של הפסולת באתר ייעודי, בהתאם להוראות המשרד להגנת הסביבה.


המאמר "שרוולים לפינוי פסולת" פורסם לראשונה בפרח א.ב מיחזור והובלות בלוג

perach-green.co.il April,16,2018 via


תגובות