פינוי פסולת בתל אביב

כיצד עלינו לפנות פסולת בתל אביב?
פינוי פסולת בתל אביב היא לא משימה קלה. מדובר על גוש עירוני גדול מאוד ונדמה כי אין איפה לזרוק את הזבל בלי להפריע למישהו אחר. כשמדובר על פינוי פסולת ביתית לכולנו יש את פח הזבל הביתי שבעתיד השקית שאוגרת את הזבל תעבור לפח הזבל בכניסה לבניין או במקרה המסובך יותר, לצפרדע שנמצאת בקרבת מקום, הלוא זהו הפח הגדול ה-וירוק שכולנו מכירים שכבר מגיע בצבעים שונים כמו כתום או כחול. כשמדובר על פסולתך רבה יותר, למשל מקרר שאתם רוצים לזרוק או גיזום של עצים מהגינה, אי אפשר פשוט להניח את זה ליד הפח ויש צורך לדאוג לפינוי הולם.
להשכרת מכולות בתל אביב, לקבלת טופס מטמנה מורשה (טופס התקשרות) ולפינוי פסולת מכל סוג חייגו אלינו *2024      

פינוי פסולת בתל אביב: כל מה שצריך לדעת 

  • פינוי פסולת ביתית גדולה צריכה להיעשות לפי הוראות העירייה. רוב העיריות מפרסמות את מועדי פינוי הפסולת הגדולה שלא עונה לקטגוריה של פסולת ביתית רגילה וכך ניתן להיפטר מהפסולת באזורים מוגדרים מראש. התקנות הללו הן בגדר חובה כדי לשמור על סביבת חיים נקייה ואיכותית וכל חריגה מהנהלים היא מעבר על החוק.

  • כשמשפצים פינוי הפסולת בניין הופך להיות עניין הכרחי כדי לקבל את האישור לבנות מלכתחילה. שיפוצים יוצרים הרבה לכלוך ובכל מקרה מי שגר לידכם יסבול מעט, אז לפחות צריך לדאוג שהוא לא יסבול מהפסולת. חובה עליכם להיעזר בחברה לפינוי פסולת שמזפקת מכולות לפינוי פסולת בתל אביב עיר מגורכם שהתשלום אליה יכול להיות כמה מאות בשבוע להצבת מכולות לפינוי פסולת באזור מגורכם, כאשר המחיר הזה גם כולל את הריקון שלה במטמנה מורשת בהמשך.

כיצד אדע אם המטמנה מורשת?

אם אתם צריכים חברת לפינוי פסולת בתל אביב אתם חייבים לבדוק שאכן מדובר בחברה מוסמכת עם רישיון פעולה וקישור למטמנה מורשית. זוהי חובה שלכם לפנות את הפסולת ולדאוג שהוא יגיע למקום הנכון וכל היתממות שלכם יכולה לפגוע בסביבה והיא השתתפות בעבירה. אנחנו בפרח א.ב. מחזור והובלה בע"מ מתחייבים לעבודה יסודית ומקצועית בכל פינוי אשפה כלשהו. פינוי האשפה נעשה בצורה שהולמת את התקנות ואת החוקים של מדינת ישראל ויש לנו מטמנה משלנו שכמובן פעולת עם רישיון ופיקוח מלא. צרו עמנו קשר עוד היום להצעות מחיר, בירורים ושאלות נוספות ונשמח לעמוד לשירותכם.
הפוסט פינוי פסולת בתל אביב הופיע ראשון בפרח א.ב.


from בלוג – פרח א.ב. http://ift.tt/2kfVvVr
via perach green

תגובות