פינוי פסולת גושית

מהי פסולת גושית?

פסולת רבה נוצרת מידי יום על ידי כל אחד מאיתנו. כל אדם מייצר בממוצע 2 קילו של פסולת ביום אז תחשבו מה יקרה לרחוב שלם או לעיר שלמה. פסולת גושית היא פסולת ביתית שבדרך כלל נראית כמו גושים רבים בעקבות שקיות הזבל של כולנו ובניגוד לפסולת בניין או פסולת של גיזום עצים היא נערמת באופן שגרתי ושוטף בכל יום בפחי הזבל העירוניים. פינוי פסולת גושית יכול להיות מאסיבי יותר בחגים או באירועים מיוחדים ואנחנו בפרח א.ב. מחזור והובלה בע"מ  מפנים את כל סוגי הפסולת לכל לקוח בצורה הכי מקצועית שיש.

אנו בפרח א.ב מספקים שירותי פינוי פסולת גושים לכל גוף ומטרה, לפרטים חייגו אלינו *2042 ונשמח לעמוד לשירותכם

פינוי פסולת גושית

פינוי פסולת גושית באופן מקצועי ויעיל

  • פינוי פסולת הוא תפקיד בשבילנו בפרח א.ב מחזור והובלה בע"מ. פינוי הפסולת מחייב עמידה בזמנים כדי שתושבי כל מדינת ישראל יוכלו ליהנות מסביבת חיים נקייה ואיכותית ואנחנו עומלים על כך יום וליל. פינוי הפסולת דורש את כל סוגי הרכבים המתאימים ודחסניות האשפה הטובות ביותר כדי שהפינוי ייעשה בצורה חלקה ומהירה, כך שההפרעה לתושבים והרעש שנוצר יהיו כמה שיותר מינימליים.
  • פינוי פסולת גושית חייב להיעשות למטמנות אשפה מורשות. אנשים רבים מפנים את האשפה שלהם בצורה שעוברת על החוק ומזהמת את הסביבה ולנו בפרח א.ב. מחזור והובלה בע"מ יש מטמנת אשפה באזור אשדוד כל שהפינוי מתבצע לפי התקנים הכי מחמירים עם שמירה על הסביבה ועל כל התקנות לפינוי. פינוי הפסולת הוא תהליך פשוט שהמקצוענים מבצעים אותו וכל פינוי תמיד נגמר בניקיון יסודי של האזור ללא השארת פסולת בשטח.

פינות פסולת זה אנחנו

לנו בפרח א.ב. מחזור והובלה בע"מ פינוי הפסולת היא עבודה שגרתית שחייבת להיעשות בצורה יסודית בכל פעם מחדש. לנו חשוב לשמור על הסביבה נקייה, לשמור על לקוחות מרוצים וכמובן לשמור על החוק. יש ברשותנו מטמנת אשפה מה שמוזיל עלויות ומקל על התהליך לכולם וכך לסביבה עצמה ובפינוי כל סוג פסולת, פסולת גושית, ביתית או פסולת בניין, אנחנו כאן תמיד לשירותכם. צרו עמנו קשר עוד היום להצעות מחיר, בירורים ושאלות נוספות ונשמח לעמוד לשירותכם.

הפוסט פינוי פסולת גושית הופיע ראשון בפרח א.ב.



from בלוג – פרח א.ב. http://ift.tt/2iIlcgE
via perach green

תגובות