כך נבחר מכולות לפינוי פסולת בלי שנפסיד

בחירה נכונה של מכולות לפינוי פסולת יכולה לסייע לאנשים פרטיים, קבלני שיפוצים וקבלני עבודות עפר. השימוש במכולה נדרש על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה. מטרת המכונה היא לאפשר פינוי יעיל של פסולת עפר לאתרי הטמנה מורשים. בעזרת המכולה ניתן לפנות כמויות גדולות של פסולת, למנוע עיכוב בפרויקט ולהגן על העובדים מבחינה בטיחותית.


עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לבחור מכולות לפינוי פסולת שגם יעזרו להם לעמוד במסגרת התקציב ולהימנע מהפסדים. כאן נכנסים לתמונה הטיפים הבאים:
א. כמות הפסולת – השיקול העיקרי בבחירת מכולה הוא כמות הפסולת שאותה צריך לפנות. הערכה מדויקת של כמות הפסולת תאפשר להתמקד במכולות ספציפיות ולחסוך בהוצאות. לעומת זאת, מי שלא מסוגל להעריך כמה פסולת הוא צפוי לפנות עלול למצוא את עצמו במצב של השכרת מכולות גדולות או קטנות מדי.
ב. סוג הפסולת – לא כל המכולות מתאימות לכל סוגי הפסולת. יש לוודא התאמה בין סוג המכולה לבין סוג הפסולת לפי אופי הבנייה. ההבדלים העיקריים הם בין מכולות שמסוגלות לפנות פסולת סטנדרטית כמו חול, גבס ומלט לבין מכולות שמתאימות לפינוי פסולת אלקטרונית וחומרים מזהמים.
ג. מאפייני הפינוי – הדרישה הסטנדרטית היא לפינוי פסולת לאתרים מורשים. דרישה מורכבת יותר עשויה להיות פינוי חומרים מסוכנים, שירותי גריסה בשטח לפני הפינוי, טיפול באריזות ארוסול ופינוי באמצעות עגלה, דחסנים או שרוולים. ככל שמאפייני הפינוי מורכבים יותר, כך צפוי התקציב לגדול. הדבר החשוב הוא לבדוק מראש את מאפייני הפינוי ולא לחכות לרגע האחרון כדי לגלות שהמכולה לא מתאימה.

מי אחראי על פינוי פסולת?

קבלני פינוי פסולת מעניקים שירותי השכרת מכולות לאנשים פרטיים וקבלני בניין בכל רחבי הארץ. אפשר להתייעץ עם קבלני פינוי פסולת ולקבל הצעת מחיר מסודרת על השכרת מכולות לתקופה קצרה או ארוכה.
הדרך לבחור מכונות לפינוי פסולת בלי שנפסיד עוברת בהשוואה בין קבלנים מסוימים, כמו גם בקבלת המלצות. את ההמלצות רצוי לאסוף מלקוחות שכבר השתמשו בשירותי הקבלן ונעזרו במכולות שלו על מנת לפנות את הפסולת כחוק.

הפוסט כך נבחר מכולות לפינוי פסולת בלי שנפסיד פורסם לראשונה בבלוג של בני יהודה

bnei-yehoda JULY 13,2017 via

תגובות