מכולה פסולת בניין

את המכולות יכול להיות שאתם מכירים בתור כלי אחסון או כלי שינוע, אך בנוסף לשימושים הנפוצים הללו יש לה עוד שימוש נפוץ אחד והוא לפינוי פסולת. כיצד המכולה משתתפת בתהליך פינוי הפסולת? מדוע הינה כלי חשוב לשימוש זה? כמה עולה להשכיר אותה ומה חשוב לבדוק? הנה כמה פרטים חשובים.

  אנו בפרח א.ב מיחזור והובלות מספקים מכולה לפסולת בניין במגוון גדלים ובמחירים נוחים במיוחד לאתר מיחזור פסולת משלנו, כולל הובלה ופריקה לפרטים חייגו *2042




 על פינוי פסולת ושמירת הסביבה

כל אחד מאיתנו רוצה לחיות במקום נקי יותר. ברגע שהמקום שבו אנו גרים אינו נקי, ואנו לא מדברים אך ורק על הבית הפרטי שלכם או על הדירה אלא גם על הרחובות שבסביבתכם והשכונה באופן כללי, הרי שאיכות החיים לא יכולה להיות בסטנדרט הכי גבוה. מתי יש בעייתיות בנושא זה? בעיקר כאשר יש פסולת שאינה ביתית ואז השלכה שלה אל הרחוב יכול להיות בעייתי. הכוונה היא לא לשקיות זבל ביתיות בכמות גדולה אלא בעיקר לפסולת בנייה או רהיטים שבורים שיכולים להיות מטרד רציני לא רק בשל הלכלוך אלא בשל ההפרעה למדרכות או לכבישים. מזל שעם מכולה פסולת בניין לא תהיה בעיה!

המכולה פסולת בניין נכנסת לתמונה

המכולה היא כלי גדול מאוד שיכול להגיע במבחר גדלים אך בכל מקרה הוא יישאר מאסיבי. היא עצמה עשויה ממתכת ולמרות שקל לנו לדמיין אותה כמו בנמלים, נפתחות על ידי מנגנון פתיחה די חזק מהצד שלה, מכולה לפינוי פסולת בניין תהיה שונה. היא תהיה פתוחה בחלק העליון שלה ולא תיסגר וכך אפשר להעמיס אותה בקלות. הינה יכולה למעשה להיות בחנייה ליד ביתכם, בין אם מדובר על שכונת מגורים או בניין רב קומות, וכך פינוי הפסולת ייעשה בקלות ישירות אליה. היא יכולה להכיל כמות פסולת רבה שיכולה לנוע בכמויות די גדולות של כמה קוב.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?

  • כשמדובר במכולה פסולת בניין  היא יכולה להיות אפילו גדולה יותר בנפחה וזה מצריך מכם ייעוץ מקצועי והתאמה מדויקת. למרות שהיא בכל מקרה כלי גדול ומאסיבי לעתים היא פשוט לא מספיקה. כדי לא להגיע למצב כזה עליכם לעבור ייעוץ מקצועי עם החברה שמשכירה וכך תוכלו להתאים את נפחה המדויק עבורכם.
  • גם במגזר הפרטי משתמשים במכולות בעיקר כאשר בונים יחידת דיור בבית, מוסיפים קומה, מבצעים תמ"א 38 או משפצים אותו.
  • מכולה להשכרה יכולה לעלות החל מ-600 שקלים ליום ועד 2000 שקלים. במה זה תלוי? בעיקר בחברה שבחרתם בה וכמובן בנפח. ככל שהנפח שלה יעלה כך גם המחיר יעלה בהתאם. בכל מקרה מומלץ לבצע סקר שוק כדי להוזיל בעלויות.
  • הצבת מכולה לפינוי הפסולת היא רק שלב אחד. יש לוודא שחברת פינוי הפסולת גם תפנה אותו אל מטמנה מורשית לפי החוק. העמסה תיעשה בעזרת עגורנים וכלים הנדסיים נוספים.
המאמר "מכולה פסולת בניין" פורסם לראשונה בבלוג של פרח מחזור והובלות
perach-green october.09.2018 via


תגובות