מכולות קטנות לפינוי פסולת בניין

כל שיפוץ מייצר פסולת ולכלוך, שצריך לאסוף ולפנות בצורה מסודרת. כאשר פרויקט הבניה הוא פרויקט גדול, בדרך כלל הקבלן הוא זה שדואג לכל העניין - להתקשר עם חברה המתמחה בפינוי, ולוודא שהפסולת עוברת להטמנה. אבל מה עושים כשמדובר בשיפוץ קטן, או אפילו פרויקט שאתם רוצים לעשות בעצמכם? אל דאגה, יש לנו את הפתרונות עבורכם.

למה צריך לדאוג לפינוי מסודר של פסולת בניין?

החוק בישראל קובע כיצד צריך לאסוף ולפנות את כל פסולת הבניין, וכיצד לטפל בה לאחר מכן. אם בעבר לא היו תקנות ולא הייתה אכיפה, ואפשר היה להשליך את הפסולת בשטחים פתוחים או אפילו בפחי האשפה העירוניים - היום זה כבר ממש לא המצב. חשוב להבין שפסולת בניין יכולה לגרום נזק לסביבה, גם כי היא פוגעת בשטחים הפתוחים וגם כי היא מכילה חומרים רעילים. כאשר יורד גשם, החומרים האלו מחלחלים למי התהום שלנו. ולכן כל פסולת כזאת צריך לאסוף ולפנות. אפילו אם אתם רק עושים פרויקט קטן של החלפת פרקט או שבירת קיר.

מהו תהליך הפינוי?

בשלב הראשון צריך ליצור קשר עם חברה המתמחה בפינוי פסולת בניין, ושיש לה את הרישיונות המתאימים לעשות זאת. יש אפשרויות שונות לפינוי פסולת, והן תלויות בעיקר באופי הפרויקט וכמות הפסולת הצפויה. לרוב כאשר עושים פרויקט קטן של שיפוץ בבית, מכולות קטנות לפינוי פסולת בניין הן הפתרון הכי מתאים. כאשר תפנו אלינו נסייע לכם להבין מהו הצורך המדויק שלכם, וכמובן לתאם את מועדי האיסוף והפינוי בהתאם ללוח הזמנים של הפרויקט. מאחר ויש לנו מגוון רחב של פתרונות, נוכל לתת מענה לכל פרויקט, לא משנה מהו סדר הגודל. לאחר שהמכולה התמלאה אנו אוספים ומפנים אותה לאתר הטיפול וההטמנה.

מה קורה בתהליך ההטמנה?

כאמור, הפסולת מובלת לאתר הטיפול, שם אנחנו מקפידים להפריד אותה לרכיבים השונים. יש לנו שיטות מתקדמות כדי למחזר חלק גדול מפסולת הבנייה, ובכך להפחית משמעותית את הנזקים הסביבתיים וכמובן לצמצם בזבוז של משאבים. לאחר שהוצאנו את כל מה שניתן למחזר, אנחנו נשארים עם שני סוגים של פסולת - כזו שצריך להטמין וכזו שצריך להשמיד. אנו מספקים את הפתרונות לשני המצבים הללו, וכמובן עומדים בכל התנאים והחוקים של המשרד להגנת הסביבה.

אילו עוד שירותים אנחנו מספקים?

מלבד שירות של מכולות קטנות לפינוי פסולת בניין, מחזורה והטמנתה, יש לנו עוד מגוון רחב של שירותים שאנו יכולים להציע לכם. פרח מחזור והובלות שמה דגש גדול על הבנייה הירוקה, ואנו מספקים ייעוץ וחומרים עבור שיטות בנייה אקולוגיות. מאחר ויש בבעלותנו אתר הטמנת פסולת, אנו יכולים לתת את השירות המלא של פינוי הפסולת במחירים מצוינים, וכמובן מתן כל הטפסים והאישורים להם תזדקקו. בזכות הידע והניסיון נוכל ללוות אתכם לכל אורך הפרויקט, בצורה מקצועית ואיכותית.

המאמר "מכולות קטנות לפינוי פסולת בניין" פורסם לראשונה בבלוג של פרח א.ב מיחזור והובלות
perach-green august, 14,2018 via
http://www.perach-green.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%AA-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F/

תגובות