פינוי פסולת ברמת גן

כיצד מפנים את הפסולת?

את פינוי האשפה אנחנו יכולים לראות כמעט בכל יום, תלוי היכן אתם גרים, כאשר משאיות זבל יגיעו לרחוב שלנו ויפנו את כל הפחים הירוקים שכולנו מכירים. פחים אלו מכילים את הפסולת הביתית שלנו אך יש פסולת גדולה מידי כגון פסולת בניין שאי אפשר להניח סתם ככה ליד הפח כיוון שכך היא תיערם עוד ועוד ותיצור מפגעים תברואתיים. פסולת גדולה ניתן לפנות לאזורים מוגדרים מראש ובדרך כלל העירייה דואגת לפנות אותם בימים מסוימים בשבוע. פינוי פסולת ברמת גן, בתל אביב, בגבעתיים ושאר הערי המרכז והארץ כולה היא משימה חשובה שדואגת לשמור על איכות החיים ובריאות הסביבה.

לפינוי פסולת ברמת גן ולהוצאת טופס התקשרות צלצלו אלינו *2042

פינוי פסולת בניין ברמת גן           פינוי פסולת ברמת גן

כיצד מתבצע פינוי פסולת ברמת גן?

  • פינוי פסולת ביתית ברמת גן מתבצע על ידי משאיות זבל של העירייה. משאיות אלו הם של חברה שעובדת עם העירייה והם לוקחות אותה למטמנה מורשית. הפינוי חייב להתבצע למטמנות מורשות בלבד וכל מטמנה שאינה חוקית יכולה לסכן את הסביבה ומהווה עבירה על החוק.
  • במידה ויש לכם רצון לבנות יחידת דיור נוספת או לשפץ את הבית אתם תצטרכו לדאוג לפינוי פסולת באופן פרטני. לא מדובר על פסולת ביתית אלא על פסולת בניין רבה מאוד שהעירייה לא תפנה עבורכם. חובה עליכם להשיג אישור הנקרא טופס 4 או טופס התקשרות מחברת פינוי פסולת שתציב מכולת פינוי פסולת ברמת גן ותדאג לפנות את הפסולת בזמן, כאשר גם פה חובת התקשרות היא עם חברה מורשית בלבד כגון חברתנו פרח מיחזור והובלות שיש בידה אתר פינוי פסולת מורשה ומפוקח.
  • כדי לפנות פסולת בצורה יעילה ניתן רכוש שרוול לפינוי פסולת מקומות גבוהות וגם להשכיר טרקטור במידת הצורך. חובה להציג את ההתקשרות עם חברת פינוי הפסולת כדי לקבל את האישור להתחיל בבנייה.

פינוי פסולת ברמת גן בכל מקום בארץ

חברה לפינוי פסולת חייבת לעמוד בזמנים שהיא קובעת עם הלקוחות שלה ולטפל בפסולת בצורה הכי יסודית ומקצועית שיש. לנו בפרח א.ב מחזור והובלה בע"מ חשוב לשמור על הסביבה נקייה, לשמור על לקוחות מרוצים וכמובן לשמור על החוק. יש ברשותנו מטמנת אשפה מה שמוזיל עלויות ומקל על התהליך לכולם וכך לסביבה עצמה ובפינוי כל סוג פסולת, פסולת גושית, ביתית או פסולת בניין, אנחנו כאן תמיד לשירותכם. צרו עמנו קשר עוד היום להצעות מחיר, בירורים ושאלות נוספות ונשמח לעמוד לשירותכם.

הפוסט פינוי פסולת ברמת גן הופיע ראשון בפרח א.ב.



from בלוג – פרח א.ב. http://ift.tt/2goJiMx
via perach green

תגובות